May 7

Մայրենիի ստուգատես. Առաջադրանք 1

Անհատական բլոգային աշխատանք

  • Ներկայացրո՛ւ ուսումնական բլոգիդ հղումը։
    Տրդատ Աբրահամյան
  • Ո՞ր թվականից ես սպասարկում բլոգդ։ Ներկայացրո՛ւ բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութը՝ հղումը դնելով ներկայացված վերնագրի վրա։
    Բլոգիցս օգտվում եմ 2022 մայիսի 21-ի 17:26 ժամից։ Առաջին առաջադրանքս այս է
    Ականջների գանգատը
  • Գրի՛ր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի։
    Մայրենիի ստուգատես
    Մայիս ամիս
    Русский
    English
    Բնագիտություն
    Հայրենագիտություն
    Ձմեռային ճամբար 2024
    Ճանապարհորդություններ
    Մաթեմատիկա
    Ապրիլ ամիս
    Դեկտեմբեր ամիս
    Հոկտեմբեր ամիս
    Հուլիս ամիս
    Հունիս ամիս
    Հունվար ամիս
    Մայրենի
    Մարտ ամիս
    Նոյեմբեր ամիսս
    Սեպտեմբեր ամիս
    Փետրվար ամիս
    Օգոստոս ամիս
  • Բլոգումդ առկա բաժիններից ո՞րն ես ամենաքիչն սպասարկում, ինչո՞ւ:
    Հուլիս և օգոստոս ամիսները, որովհետև այդ ամիսներին քիչ են դաս տալիս։
  • Ո՞ր բաժինն ես ամենից հաճախ սպասարկում։ Կցի՛ր հղումը։
    Մայրենի։
  • Ո՞ւմ բլոգից (բլոգներից) ես առավել հաճախ օգտվում։ Նշի՛ր պատճառը։
    Ոչ մեկի բլոգից չեմ օգտվում։
  • Ո՞ւմ բլոգն ես հավանում (եթե այդպիսին կա), նշի՛ր պատճառը:
    Այդպիսի բլոգ չկա, քանի որ ծանոթ չեմ։
  • Ներկայացրո՛ւ ծնողներիցդ մեկի վերաբերմունքը բլոգիդ և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: Այս աշխատանքը կարող ես ներկայացնել ռադիոհարցազրույցի կամ տեսանյութի տեսքով։
    Մայրս շատ գոհ է բլոգային ուսուցումից, համարում է բավականին հարմար, տեսանելի, ծնողի համար հաշվետվողական։ Բլոգը թույլ է տալիս նաև ուղղել աշխատանքը՝ առանց ավելորդ դժվարությունների։ Իմ բլոգից մայրս բավականին գոհ է։ Սակայն դժգոհ է հիմնականում ռուսերենի բացթողումներից։ Հաճախ ստուգում է և ուղղել տալիս վրիպակներս։


Posted May 7, 2024 by trdatterabrahamyan in category Մայրենիի ստուգատես, մայիս ամիս

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*