January 10

Ուսումնական շրջանի ամփոփում

. 1 Պատմել բլոգի մասին

Ինձ բլոգը դուր է գալիս։ Ես բլոգով սիրում եմ աշխատել, որովհետև ինձ ճանաչումեն ուրիշ մարդիկ և գնահատում։

. 2 Մասնակցություն ճամփորդություներին

Ես այս տարի մասնակցել եմ բոլոր ճամփորդություններին և ինձ դուր եկան բոլորը՝ բացի Տեդդի արկածներ ֆիլմից։

. 3 Մասնակցություն ֆլեշմոբերին

Ես բոլոր ֆլեշմոբերին մասնակցել եմ։

. 4 Մասնակցություն նախագծերին

Ես մասնակցում եմ նախագծերին և ինձ դուր են գալիս բոլոր նախագծերը։

. 5 Ձեռքբերումներ

Ես ձեռք եմ բերել իմ բլոգը, որը ինձ դուր է գալիս է ամենից շատ, որովհետև այնտեղ գրեթե ամեն ինչ կարող ես անել։

. 6 դժվարություններ

Ես դժվարանում եմ ռուսերեն լեզվից ու վերջ։

. 7 առաջարկություններ

Ես ուզում եմ սովորել ֆուտբոլ ու շատ նաև տարբեր սպորտի տեսակներ բոլոր , ցանկանում եմ, որ դինոզավրերի մասին ուսումնասիրություններ անենք:


Posted January 10, 2023 by trdatterabrahamyan in category մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*